רפואת נשים

טיפול בכאב

הפרעות עיכול

מע' חיסון ונשימה

בעיות עור

הפרעות רגשיות

אונקולוגיה

תפריט רפואת נשים התקשר 050-7903361 ווצאפ
טלפון 050-7903361

מטפל מומלץ בדיקור סיני – אזור תל אביב והמרכז

יש המון מטפלים ברפואה סינית, כיצד בוחרים מטפל טוב ומומלץ בדיקור סיני?
מאמר זה יעזור לכם להבין מה חשוב לברר על המטפל ואיך נדע במי לבחור: 
כפי שבוחרים רופא מומחה לייעוץ, עורכים חקר: בודקים היכן למד, הוכשר והוסמך, כמה שנות לימוד וניסיון יש לו, האם יש עליו המלצות וסיפורי הצלחה, כך עשו גם בבחירת מטפל באקופונטורה – טיפול במחטים סיניים. למידע מורחב אודות המטפלת מולי קליניק קרא עוד.

איך מגיעים לרופא סיני בעל ניסיון רב שיוכל לעזור לבעיה ספציפית ממנה אנחנו סובלים?
שביעות רצון מהשירות וחברים ממליצים:
רוב המטופלים מגיעים אליי מפה לאוזן – דרך המלצת חברים שהיו מרוצים מהטיפול שקיבלו. לעתים יש מטופלים המגיעים דרך חיפוש באינטרנט- קראו המלצות באתרי תגובות, בפורומים שונים, בפייסבוק. להמלצות מטופלים ראה מידע מורחב.

איך מוצאים מדקר סיני גם מקצועי וגם אמפטי?
התרשמות אישית מהמטפל – דרך שיחת טלפון ראשונית לברור פרטים שאלו את המטפל שאלות שמטרידות אותכם לגבי בעייתכם, נסו לשאול אם הוא מכיר ויש לו נסיון עם בעיה כמו שלכם, תתרשמו מהתשובות שיענה לכם ותרגישו איך התקשורת שלכם אתו.

מחיר טיפול בדיקור סיני
טיפול פרטי לעומת ציבורי
– עלות מול איכות – מטופלים רבים מחפשים טיפול במחיר מוזל דרך קופ"ח משלימה של כללית או מכבי, או דרך דיקור קהילתי. במקומות אלה על מנת להוזיל את המחיר עובד המטפל עם מס' מטופלים במקביל, מה שברוב המקרים עולה על חשבון זמן ואיכות הטיפול.

פרסום בתקשורת – מטפלים ידועי שם, בד"כ משקיעים כסף רב בפרסום תקשורתי ובקליניקה יוקרתית. לכן מחיר הטיפול שלהם יהיה מאד גבוה בהתאם. עם זאת, ממה ששמעתי ממטופלים רבים, אם לשפוט לפי איכות הטיפול שקיבלו – יעילותו, המחיר לא בהכרח מוצדק.

מיקום הקליניקה
במידה ואין לכם רכב ופניות, יקל עליכם לחפש באזור מגוריכם. אבל מניסיוני מגיעים אליי מטופלים מכל אזורי הארץ- צפון, דרום ומרכז. אמנם קשה יותר למטופלים אלה להתמיד בטיפול לאורך זמן אבל תוצאת הטיפול משתלמת.

לסיכום
זה בהחלט לא קל להגיע למטפל מומלץ – מקצועי ואכפתי שידע לאבחן כראוי ולתת מענה לבעייתך. אני תמיד אומרת: מעבר לכל ההמלצות שקיבלת תנסה 2-3 טיפולים, אם לא יכול שום שיפור במצבך אולי כדאי לשקול טיפול או מטפל אחר..

התייעצות עם מומחה

בעיות רפואיות

מסרוני תודה
טיפים והמלצות