כיצד נפסח על אלרגיה באביב

כיצד נפסח על אלרגיה בעונת האביב?!

אביב הגיע.. אלרגיה באה..

כל שנה בעונת האביב מגיעים אליי מטופלים רבים הסובלים קשות מתופעות אלרגיה שונות ומסינוסיטיס. קדחת השחת היא התופעה האלרגית השכיחה ביותר, מתבטאת בנזלת שקופה מרובה, התקפי התעטשויות, גודש וגירוי בחיך ובאף. האלרגנים השכיחים ביותר הגורמים לה הם אבק הבית ואבקני פריחה. כאשר האלרגיה היא לאבקני פריחה יסבול האדם מתסמינים רק בעונות הפריחה ובעיקר באביב. בעונת האביב מזג האויר נוטה לחילופי טמפרטורה קיצוניים ולכן מטופלים רבים סובלים מנזלת וגודש באף אשר מתפתחים לסינוסיטיס.
הטיפול התרופתי
באלרגיות שונות כולל כדורים ומשחות המכילים אנטיהיסטמין, קורטיזונים או סטרואידים המרגיעים את התקף האלרגיה אך לא מונעים את הישנות הבעיה. מאידך ידועים חומרים אלה בתופעות הלוואי שלהם ונזקיהם לגוף. אז מה עושים אם רוצים לטפל מבלי להזיק?..

המלצות לטיפול ולמניעה:

• טיפול ברפואה הסינית: בעזרת שיטות טיפול של הקזה, דיקור, צמחים סיניים ושינוי תזונתי אנו מאזנים ומחזקים את מע' החיסון בגופנו, מעוררים ומזרזים תהליכי ריפוי טבעיים הקיימים בגוף ועוזרים לנקז רעלים מהגוף. בדרך זו מתחזק גופנו ולומד כיצד להתמודד בעצמו עם מחלות שונות מבלי להיות תלוי בתרופות. במקביל ולא פחות חשוב הטיפול מסייע לאיזון והרגעת מצבנו הנפשי. וכל זאת ללא כל תופעות לוואי.
  • דיקור סיני – הטיפול הכי יעיל ומיידי לתסמיני האלרגיה לעיתים אף יכול להוות תחליף ללקיחת אנטי-היסטמין.
  • תמציות של צמחים סיניים – בעלות פעילות אנטי דלקתית, מחזקות את מערכת החיסון, עוזרות להפחתת הנזלת והגודש בסינוסים, וטיפול באלרגיות עור שונות.
  • חליטות צמחים מערביים כגון: שן הארי, גדילן, סרפד, פטרוזיליה – עוזרות בניקוי רעלים מהגוף.

טיפול חיצוני להקלה בתסמיני האלרגיה:

• הסנפת – שטיפת אף עם מי מלח כל בוקר – מסייעת ומונעת גודש באף ובסינוסים: חצי כפית מלח בחצי כוס מים פושרים. סותמים עם אצבע נחיר אחד, שואפים את מי המלח דרך הנחיר השני ומרימים את הראש עד שמרגישים שמי המלח מגיעים ללוע. מקנחים וחוזרים על הפעולה מס' פעמים בשני הצדדים. (ניתן גם להיעזר במזלף).
  • שמן אובליפיחה/ קלנדולה, בשילוב עם שמנים אתרים של מרווה ואקליפטוס – מסייעים להקלת פריחות, אדמומיות וגרד בעור.

טיפול מניעתי וחיזוק מערכתי:

• לסיים מקלחת במים קרים- מרגיל את הגוף לשינויי טמפ' ומחזק את מע' החיסון.
  • להימנע במידת האפשר מגורם האלרגיה: שדות פרחים, עצי פריחה, מקומות מאובקים- שיפוצים.
  • להימנע ממזונות אלרגנים כגון: מוצרי חלב, בוטנים, חציל, מאכלי- ים, מזונות המכילים חומרים משמרים, צבעי מאכל, חומרי טעם וריח מלאכותיים, וכמובן חומרי הדברה- ריסוס.
  • להרבות בפעילות אירובית: הליכה, ריצה, אופניים, רצוי ביום שמש חמים.

שני – פוריות

4/09/18- הבטא יצאה 407, את פשוט קוסמת!!! תודה!! אני כל כך מתרגשת!! הכל בזכותך!!!

מיטל- כאב במפסעה ובצקות

30/08/18- היי מולי, אני בשבוע 28, המפשעה כמעט לא מורגשת והבצקות פשוט נעלמו!! והכל בזכות הטיפול שלך!! רב תודות!!

מאיה – בחילות הריון

16/07/18- חייבת לעדכן שממש עזרת לי עם הבחילות!..את קוסמת!