שרית ומיכל- תמיכה בטיפולי IVF

שרית נעזרה בדיקור במקביל לטיפולי ההפריה על מנת להגדיל את סיכויי ההצלחה של הטיפולים ואכן כך היה.. במהלך ההריון עזרתי לה עם כאבי גב ובעיות אחרות שצצו. לקראת הלידה ביקשה שנעשה טיפול לזירוז, כיממה לאחר מכן, נכנסה ללידה.

מאריתו – תמיכה בטיפולי IVF

תמיכה בהחזרת עוברים, קושי להיקלט עקב שרירנים.

קורל- קושי להרות

קורל הגיעה עקב בעיית פוריות בלתי מוסברת וניסיונות כושלים במשך שנה, לאחר כ-4 חודש של טיפול בדיקור נכנסה להריון.

אנהיד- שחלות פוליציסטיות

"מולי אהובה, תודה לך על טיפול מסור ועל הרבה יותר מרק טיפול. בתקופה מאתגרת ומורכבת היית לי לאוזן ולמשענת, ועם מחטי הקסם שלך הפכת את הדרך להורות לקלה יותר. את משהו מיוחד מאוד ולעד שמור לך מקום מיוחד בליבנו.
באהבה אינסופית, משפחת מלר ♥️"

מאיה- שחלות פוליציסטיות

מאיה הגיעה לטיפול עקב שחלות פוליציסטיות ומחזור לא סדיר. לאחר טיפול של כ-4 חודשים נכנסה להריון. המשכתי ללוות אותה במהלך ההריון עקב בחילות ומכאובים שונים בתקופת ההריון.

ג'ניה 29 – שחלות פוליציסטיות

ג'ניה הגיעה עקב בעיה של שחלות פוליציסטיות ומחזור לא סדיר. לאחר טיפול של כ-3 חודשים נכנסה להריון. המשכתי ללוות אותה במהלך ההריון עקב בעיה של סכרת קלה ובצקות.

רותם – תמיכה בטיפול IVF

את רותם ליווית תקופה דיי ארוכה: כתמיכה בטיפולי הפריה, ליווי ההריון וטיפול בקוליק של התינוק לאחר הלידה.

הדס- תמיכה בטיפולי IVF

תמיכה בהחזרת עוברים וליווי הריון.

שרון 29 – שחלות פוליציסטיות

בגיל 29 החלטתי שהגיע הזמן להיכנס להריון ולכן הפסקתי את הגלולות, אותן לקחתי במשך 10 שנים בשל שחלות פוליציסטיות שגרמו לאי סדירות במחזור וכאבי מחזור קשים…

לימור 42 – פוריות

לימור הגיעה לאחר 4 שנים בהן ניסתה להרות- בהתחלה טבעי, אח"כ הזרעות ולאחריהן טיפולי פוריות. במהלך השנתיים הראשונות עברה 5 הפלות, שנתיים האחרונות לא נקלטה כלל גם כשנעזרה בטיפולי פוריות. אחרי חודש וחצי בלבד של טיפולים, נקלטה והרתה!!